Cultures, Migrations, Borders

Therino-Sxoleio-BordersΑπό το 2012 το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με το Institute of Migration and Ethnic Studies του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ οργανώνουν τον Ιούλιο στο Πλωμάρι της Λέσβου Διεθνές Θερινό Σχολείο με τίτλο «Πολιτισμοί, Μεταναστεύσεις, Σύνορα».

Το θερινό σχολείο απευθύνεται σε τελειόφοιτους, μεταπτυχιακούς φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες και ερευνητές των κοινωνικών επιστημών. Στόχος του είναι προσφέρει στους εκπαιδευόμενους αφενός μια διεπιστημονική θεωρητική κατάρτιση στο αντικείμενο της μετανάστευσης και των συνόρων από εξειδικευμένους διδάσκοντες ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων, και αφετέρου μια σειρά εκπαιδευτικών επιτόπιων δράσεων σε έναν συνοριακό τόπο που αποτελεί σημαντική πύλη εισόδου μεταναστών και προσφύγων.

Για πέμπτη συνεχή χρονιά το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με το Institute of Migration and Ethnic Studies του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ οργανώνουν το Διεθνές Θερινό Σχολείο με τίτλο «Πολιτισμοί, Μεταναστεύσεις, Σύνορα» στο Πλωμάρι της Λέσβου, από τις 4 έως τις 15 Ιουλίου 2016. Στόχος του Θερινού Σχολείου είναι να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους αφενός μια διεπιστημονική θεωρητική κατάρτιση στο αντικείμενο της μετανάστευσης και των συνόρων από εξειδικευμένους διδάσκοντες ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων, και αφετέρου μια σειρά εκπαιδευτικών επιτόπιων δράσεων σε έναν συνοριακό τόπο που αποτελεί σημαντική πύλη εισόδου μεταναστών και προσφύγων.

Borders-2015

Για τέταρτη συνεχή χρονιά το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με το Institute of Migration and Ethnic Studies του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ οργανώνουν το Διεθνές Θερινό Σχολείο με τίτλο «Πολιτισμοί, Μεταναστεύσεις, Σύνορα» στο Πλωμάρι της Λέσβου, από τις 6 έως τις 18 Ιουλίου 2015. Στόχος του Θερινού Σχολείου είναι να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους αφενός μια διεπιστημονική θεωρητική κατάρτιση στο αντικείμενο της μετανάστευσης και των συνόρων από εξειδικευμένους διδάσκοντες ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων, και αφετέρου μια σειρά εκπαιδευτικών επιτόπιων δράσεων σε έναν συνοριακό τόπο που αποτελεί σημαντική πύλη εισόδου μεταναστών και προσφύγων.

Borders-2015

Για τρίτη συνεχή χρονιά το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με το Institute of Migration and Ethnic Studies του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ οργανώνουν το Διεθνές Θερινό Σχολείο με τίτλο «Πολιτισμοί, Μεταναστεύσεις, Σύνορα» στο Πλωμάρι της Λέσβου, από τις 7 έως τις 19 Ιουλίου 2014. Στόχος του Θερινού Σχολείου είναι να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους αφενός μια διεπιστημονική θεωρητική κατάρτιση στο αντικείμενο της μετανάστευσης και των συνόρων από εξειδικευμένους διδάσκοντες ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων, και αφετέρου μια σειρά εκπαιδευτικών επιτόπιων δράσεων σε έναν συνοριακό τόπο που αποτελεί σημαντική πύλη εισόδου μεταναστών και προσφύγων.

Borders-2015

Για δεύτερη συνεχή χρονιά το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με το Institute of Migration and Ethnic Studies του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ δέχονται αιτήσεις για το Διεθνές Θερινό Σχολείο με τίτλο «Πολιτισμοί, Μεταναστεύσεις, Σύνορα» το οποίο θα λάβει χώρα στο Πλωμάρι της Λέσβου, από τις 3 έως τις 14 Ιουλίου 2013.

Borders-2015

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ δέχονται αιτήσεις για το Διεθνές Θερινό Σχολείο με τίτλο «Πολιτισμοί, Μεταναστεύσεις, Σύνορα» το οποίο θα λάβει χώρα στο Πλωμάρι της Λέσβου, από τις 28 Ιουνίου έως και τις 10 Ιουλίου 2012.


Afisa-LAGESEC
Language, gender, and sexuality: Discourses of precarious citizenship in precarious times – the Balkan experience

LAGESEC 2013 is an interdisciplinary summer school focusing on language, gender, and sexuality and its multifarious implications for citizenship in a geopolitical area that has attracted a lot of attention over the last two decades. It brings together scholars from a variety of fields in the humanities and the social sciences in an attempt to enhance dialogue among researchers in linguistics, gender/sexuality studies, and Balkan studies.