ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 2017-18

Στο πλαίσιο των Σεμιναρίων του Εργαστηρίου Εθνογραφίας θα πραγματοποιηθούν τα παρακάτω σεμινάρια:

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2016
Γιάννης Καλλιάνος, Kate Hamburger Kolleg/Centre for Global Cooperation Research, University of Duisburg-Essen.
«Υποδομιακή αταξία: Πολιτικές των υποδομών διαχείρισης απορριμμάτων στην Αθήνα.».

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου
Toby Lee, New York University
«Κράτος, κινηματογράφος και ιδιότητα του πολίτη σε καιρούς αστάθειας».

Εργαστήριο Εθνογραφίας, κτήριο ΑΤΕ, Μυτιλήνη, Ώρα 20:45

ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Μαρία Καστρινού, University of Brunel
«Από ένα παράθυρο στην Jaramana: Αντιδράσεις των Δρούζων στην διάρκεια του πολέμου στη Συρία»

ΤΕΤΑΡΤΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Ανδρομάχη Παπαϊωάννου, Διδάκτορας Πανεπιστημίου της Μπολόνιας
«Ποιος (δεν) μπορεί να είναι Έλληνας; Η προβληματική των νέων δεύτερης γενιάς με καταγωγή από την Αφρική»

ΠΕΜΠΤΗ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 
Κατερίνα Ροζάκου, Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ

«Παράτυπη γραφειοκρατία: Πρακτικές διαχείρισης της προσφυγικής κρίσης στη Λέσβο και η πολιτική της αορατότητας»

ΤΡΙΤΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Άρης Σιαφάς, Μάστερ από το Goldsmiths University of London

«Φύλο και Φωνή: Η ελληνική ανδρική ποπ φωνή πριν και μετά το λαϊκό τραγούδι»

ΤΡΙΤΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Λίμπυ Τατά-Αρσέλ, Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάχης

«Διαγενεαλογική τραυματική μνήμη: Η περίπτωση των Μικρασιατών Προσφύγων»

ΤΕΤΑΡΤΗ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Αντρέας Χατζηδάκης, Royal Holloway University of London

«Κατανάλωση σε κρίση;»

ΤΕΤΑΡΤΗ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Δημήτρης Γκιντίδης, Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

«Πακέτα Ντελόρ, ‘τζάμπα χρήμα’ και αποτυχημένοι αποδέκτες: Η καπιταλιστική αναδιάρθρωση ως ηθική επιταγή στο ελληνικό τεχνοκρατικό πεδίο»

ΤΡΙΤΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Rajko Mursic, Πανεπιστήμιο της Λουμπλιάνας
εκκρεμεί ο τίτλος

ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ br>Γιώργος Αγγελόπουλος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
«Διαδικασίες κοινωνικοποίησης και δίκτυα ένταξης στις ‘δομές αλληλεγγύης»


29 Απριλίου
Nicolas Argenti University of Brunel
«Divine vision and critical memory: The Abbess of Nea Moni»

6 Μαΐου
Heath Cabot College of the Atlantic, Maine
«‘Εγώ μιλάω για σένα’: διερμηνεία, αξιοπιστία και νομική συνδρομή στη διαδικασία του ασύλου στην Ελλάδα»

13 Μαΐου
Σάκης Γκέκας York University, Toronto

20 Μαΐου
Τρύφων Μπαμπίλης University of Oxford / Ολλανδικό Ινστιτούτο
«Η Αυγή των Εθνικιστών: στρατηγικές οικειοποίησης του δημόσιου χώρου στην Αθήνα»

27 Μαΐου
Ειρήνη Αβραμοπούλου University of Cambridge
«Το ‘αίνιγμα της επιβίωσης’: Σκέψεις για τη θανατοπολιτική μέσα από το ΛΟΑΤ ακτιβισμό και την αντίσταση στο πάρκο Γκεζί, στην Τουρκία»


7 Νοεμβρίου
Λίνα Αμπντελαχαμίτν (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Έθνος και φύλο ή το φύλο του έθνους: Η νοσταλγός του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.

3 Απριλίου
Δέσποινα Ναζίρη (Πανεπιστήμιο της Λιέγης)

Γονεϊκότητα στο πλαίσιο του λεσβιακού ζευγαριού: Μια ψυχαναλυτική προσέγγιση.

10 Απριλίου
Χρίστος Μπέλλας (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Οικιακή εργασία και κοινωνική ένταξη μεταναστριών στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης: Μία ποσοτική αποτύπωση.

17 Απριλίου
Μανούσος Μαραγκουδάκης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Η κρίση του κράτους και η πολιτική συνείδηση στην Ελλάδα: Μία πολιτισμική ανάλυση.

15 Μαΐου
Ηλίας Πιστικός (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Προς μια μοριακή προσέγγιση των κοινωνικών συγκρούσεων.

21 Μαΐου
Γιάννης Γιαννιτσιώτης, Μαρία Σταματογιαννοπούλου,
Ποθητή Χαντζαρούλα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Μορφές δημόσιας κοινωνικότητας στην αστική Ελλάδα του 20ου αιώνα.

22 Μαΐου
Βενετία Καντσά (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

«(Υπο)γόνιμοι πολίτες»: Αντιλήψεις, πρακτικές, πολιτικές και τεχνολογίες της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής στην Ελλάδα. Μια διεπιστημονική και συγκριτική προσέγγιση.

29 Μαΐου
Βίκυ Ιακώβου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Βιοπολιτική, δημοκρατία και ολοκληρωτισμός στο Homo Sacer του Τζ. Αγκάμπεν.


1 Οκτωβρίου
Πάνος Παπαδημητρόπουλος (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Ένα παράδειγμα της πολλαπλότητας των κοινωνικών πρακτικών που συνοδεύουν τη συλλογική κινητοποίηση των αναρχικών ομάδων.

22 Νοεμβρίου
Γαλάτεια Γερακανάκη (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Η γελοιογραφία ως πρωτογενής πηγή. Η δυσπιστία των ιστορικών και η αξία αλλά και η ιδιαιτερότητά της για την ιστορική έρευνα.

29 Νοεμβρίου
Αιμιλία Βουλβούλη (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Κρίση, ξε-κρίση η γέφυρα θα γίνει’: Η διαμαρτυρία ενάντια στην κατασκευή της Τρίτης Γέφυρας στο Βόσπορο ως διαμαρτυρία ενάντια στον αυταρχικό καπιταλισμό.

6 Δεκεμβρίου
Μιχάλης Πουλημάς (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Άμεσες και διαμεσολαβημένες ταξικές θέσεις. Προσεγγίζοντας την ταξική θέση της γυναίκας στο νοικοκυριό.

13 Δεκεμβρίου
Στρατής Ψάλτου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Κατασκευές του εαυτού διαμέσου του κώδικα της «άσκησης»: παρατηρώντας ένδυση, γένια και μαλλιά των μοναχών.

18 Ιανουαρίου
Αριστείδης Σγατζός (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

“Βρέξει παππου /Ψάρια παντού/Να βγουν οι αμανίτις / Να φάν οι Αρβανίτις…” Μια πρωτόλεια προσπάθεια διερεύνησης της ενασχόλησης, συλλογής και κατανάλωσης των αυτοφυών μανιταριών στη Λέσβο.

28 Φεβρουαρίου
Μιχάλης Ψημίτης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Ρευστά κινήματα σε ρευστούς καιρούς: γνώση, ψυχή και συναίσθημα σε σύγχρονες μορφές συλλογικής δράσης.

5 Μαρτίου
Κώστας Κανάκης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Διαβάζοντας τους τοίχους του Βελιγραδίου 2009-2011: Μια προσέγγιση του γλωσσικού τοπίου στη σύγχρονη Σερβία.

6 Μαρτίου 
Παυσανίας Καραθανάσης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
“Editing the streets»: Το πολιτικό και ακτιβιστικό graffiti ως υλική παρέμβαση και καθημερινή πρακτική στη «παλιά Λευκωσία”.

12 Μαρτίου
Ζαίρα Κωνσταντοπούλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Κοινωνικές σχέσεις και διαδίκτυο: Το παράδειγμα του twitter.

13 Μαρτίου
Έλια Πετρίδου,  (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Ψηφιακή ανθρωπολογία και υλικός πολιτισμός: Σημεία συνάντησης.

20 Μαρτίου
Ελένη Κυραμαργιού (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Επικίνδυνες τάξεις σε επιτηρούμενο χώρο: εξέγερση και καταστολή στη Δραπετσώνα, 1929-1955.

26 Μαρτίου
Μαρία Σταματογιαννοπούλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Εμπορικές διαδρομές, συγγενικά δίκτυα και επιστολικοί δεσμοί στα τέλη του 19ου αιώνα.

27 Μαρτίου
Χάρης Εξερτζόγλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Το “εγώ” και το “εμείς”. Αυτοβιογραφικές μαρτυρίες του ελληνικού εμφυλίου.

23 Απριλίου
Γιώργος Κωστακιώτης Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Φροντίδα ηλικιωμένων και επίσημα έγγραφα: Οι οικογενειακές σχέσεις μέσα από τα «χαρτιά».

24 Απριλίου
Ειρήνη Παπαδάκη (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Η γραφειοκρατία της συγγένειας.

8 Μαϊου
Ντιάννα Τράκα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Code 46 του Michael Winterbottom..

14 Μαϊου
Βενετία Καντσά (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Σημεία, γραμμές, επίπεδα: Συγγένεια και Επιστήμη.

15 Μαϊου
Θόδωρος Παραδέλλης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Μύθοι και ηθικού περιεχομένου Ιστορίες.

21 Μαϊου
Μαρία Δουκακάρου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
«Καλωσορίσατε στο πανεπιστήμιό μας»: Οι εγγραφές πρωτοετών φοιτητών, η παράταξη, οι σχέσεις και η πολιτική σε μία ελληνική πανεπιστημιούπολη.

23 Μαΐου
Χριστίνα Σγουρομύτη (Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών)

Τέχνη και Κοινωνική Μεταβολή. Ο Μιχαήλ Γούτος και το Κοινωνικό Πείραμα στη Μήθυμνα Λέσβου.


20 Οκτωβρίου
Μαρία Δουκακάρου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Ο “κόσμος” των “ομάδων” και των “σχημάτων”: Λόγοι για το πολιτικό και πολιτικές πρακτικές.

27 Οκτωβρίου
Αιμιλία Βουλβούλη (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

“Όχι η ΔΕΗ στην Καράβα”, Ο ‘Τόπος’ και ο ‘Χώρος’, η ‘Πολιτική’, η ‘Επιστήμη’ και το ‘Περιβάλλον’.

2 Νοεμβρίου
Στρατής Ψάλτου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Διακόνημα – εργόχειρο: Οι μορφές της εργασίας στο πλαίσιο της γεροντικής καθοδήγησης.

9 Νοεμβρίου
Ειρήνη Παπαδάκη (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Παίζοντας με τα όρια του “βιολογικού” και του “κοινωνικού” στον κόσμο της υιοθεσίας.

23 Νοεμβρίου
Βασιλική Μπούρατζη (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

“Τι θα πει επιτυχημένο;” (…) “Εμάς μας ενδιαφέρει στο δημοτικό να βγάλουμε καλά μωρέλλια”. Κοινωνική τάξη και εντοπιότητα στις συναντήσεις εκπαιδευτικών και γονέων σε ένα σχολείο της βορειοανατολικής Λέσβου.

7 Δεκεμβρίου
Ποθη
τή Χαντζαρούλα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Ανδρισμός, εργασιακές ταυτότητες και ιδιότητα του πολίτη στις αφηγήσεις των αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα.

14 Δεκεμβρίου
Σεβαστή Τρουμπέτα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

The “strong nucleus of the Greek race”: Racial nationalism and anthropological science.

11 Ιανουαρίου
Ασπασία Χαλκίδου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Οι αμφισημίες του πραγματικού και τα όρια της φαντασίωσης σε συναινετικές ερωτικές πρακτικές ανταλλαγών εξουσίας.

29 Μαρτίου
Στρατής Ψάλτου
  (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Αστάθμητη Διάβαση: Η δοκιμασία Ένταξης στην Αγιορείτικη Πολιτεία.

30 Μαρτίου
Δέσπω Κριτσωτάκη (Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών)

Από την   ψυχική ασθένεια στην ψυχική υγεία. Η περίπτωση της ψυχικής υγιεινής στη μεταπολεμική Ελλάδα.

24 Μαΐου
Kerstin Poehls (Humboldt University Berlin)

Europe, blurred? Migration, Margins and the Museum.

2 Ιουνίου
Κατερίνα
Ροζάκου (Fellow Princeton University]
Ψηφιακές ιστορίες και ανθρωπολογία στην πράξη: Ο χώρος από τα μάτια μιας ξένης.


14 Οκτωβρίου
Χρίστος Μπακάλης (Πανεπιστημίου Αιγαίου)

Πολιτισμικά δίκτυα και αναπαραστάσεις στο χώρο. Το παράδειγμα της Μύρινας Λήμνου το πρώτο μισό του 20ού αιώνα.

21 Οκτωβρίου
Μπλάνκα Ανανιάδη (PhD [Govt.]
Arcadia Center, American Study Abroad Program)
Who governs? Representation and EU welfare.

4 Νοεμβρίου
Εύα Καλπουρτζή (Πάντειο Πανεπιστήμιο)

Οι βίοι αγίων ως “κοινωνικό δράμα”.

18 Νοεμβρίου
Νόρα Σκουτέρη-Διδασκάλου (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)

Οι κρυφές ζωές των αντικειμένων: ζητήματα ανθρωπολογικής έρευνας. Νεοελληνικοί ενδυματολογικοί και διατροφικοί κώδικες στο γύρισμα του 20ού αιώνα.

25 Νοεμβρίου
Γιώργος
Μαλτεζάκης (Institute Studiorium Humanitatis, Ljubljana Graduate School of the Humanities)
Καταναλωτισμός, Παγκόσμια αγορά και Φαγητό. Μια εθνογραφική προσέγγιση μεταξύ Ελλάδας και Σλοβενίας.

2 Δεκεμβρίου
Ελένη Σιδέρη (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Κάνοντας εθνογραφία στον Καύκασο: παγωμένες συγκρούσεις, απαγωγές και μια ιστορία αγάπης.

13 Ιανουαρίου
Κατερίνα Γεωργιάδη

Μητρότητα και αναπαραγωγή στον 21ο αιώνα: αντιλήψεις και εμπειρίες γυναικών μεσαίας τάξης στην Αθήνα και στο Λονδίνο.

24 Φεβρουαρίου
Παναγιώτης Γρηγορίου (Εταιρεία Αρχείου και Mελετών ΜΝΗΜΕΣ)

“Επινοημένες” σχέσεις, έμφυλες αναπαραστάσεις και περιπτώσεις “στρατιωτικής τελετουργικής συγγένειας” – Το πραγματολογικό υλικό (επιστολές του μετώπου) ως εθνογραφικό πεδίο;.

3 Μαρτίου
Merih Erol (Max Planck Institute for Human Development)

Music and Identity among the Greek-Orthodox educated elite of Constantinople in the 19th century.

10 Μαρτίου
Toby Lee (
University of Harvard)
Narrating Histories, Building Place: 50 Years of the Thessaloniki International Film Festival.

17 Μαρτίου
Άρης Τσαντηρόπουλος (Πανεπιστήμιο Κρήτης)

Λόγοι για το έγκλημα σε μια κοινωνία βεντέτας: στο δικαστήριο, στον τύπο, στην τοπική κοινωνία.

28 Απριλίου
Camille Lefebvre (CEMAF – Paris I, Panthéon-Sorbonne)

We have tailored Africa. The emergence of the discourse on the artificiality of African boundaries between WW1 and WW2.

12 Μαΐου
Guy Thomas (Mission 21/University of Basel)

Unveiling Sacred Rule: Cartography, Spatiality and Territoriality in the Colonial Cameroon Grassfields.

26 Μαΐου
Βασιλική Κράββα (ΤΕΙ Θεσσαλονίκης)

Προς μια εφαρμογή του ταξικού habitus: Το παράδειγμα της “Φυγής” κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.


22 Οκτωβρίου
Αιμίλιος Τσεκένης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Από τις “φυλές” στο “αφρικανικό σύνορο”: αναπαραστάσεις της υποσαχάριας Αφρικής.

5 Νοεμβρίου
Γιώργος Μαρνελάκης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Η πόλη ως διανοητικό αντικείμενο: η απόλαυση και τα όρια του καταληπτού.

12 Νοεμβρίου
Γιάννης Καραχρήστος (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο)

Το χατζηλίκι ως οργανωμένη μετακίνηση πληθυσμών και ως τελετή, 16ος – 19ος αιώνας.

19 Νοεμβρίου
Μαρία Ξύδα (Πάντειο Πανεπιστημίο)

Το σπίτι είχε τη δική του ιστορία. Η οικογένεια Καράλη, στον Κάμπο της Χίου από το 1742 έως σήμερα.

3 Δεκεμβρίου
Γιώργος Τσιμουρής (Πάντειο Πανεπιστήμιο)

Οι Ίμβριοι στη δίνη των ελληνοτουρκικών σχέσεων: θεωρήσεις απ’ τα περιθώρια του έθνους.

14 Ιανουαρίου
Αλεξάνδρα Μπούνια (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Η δημόσια παρουσίαση ιδιωτικών συλλογών: η συλλογή Σταθάτου.

11 Μαρτίου
Κώστας Κανάκης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Ανατομία ενός λήμματος: ‘σερβοκροατικά’, ‘βοσνιακά-κροατικά-σερβικά’ και οι (αν)αντιστοιχίες μεταξύ γλωσσικών στάσεων και πρακτικών.

18 Μαρτίου
Σταύρος Σταυρίδης (ΕΜΠ)

Αμφισβήτηση της κυρίαρχης μνήμης: επινοώντας ίχνη στο δημόσιο χώρο.

1 Απριλίου
Μαρία Βελιώτη (Γενικά Αρχεία του Κράτους/Ν. Αργολίδας)

Η Ιστορική Ανθρωπολογία στο Μουσείο. Αναζητήσεις, ανασυνθέσεις και αναπλαισιώσεις με αφορμή τις συλλογές του λαϊκού κουκλοθέατρου απ’ το πρώτο μισό του 20ού αιώνα.

8 Απριλίου
Ρίκα Μπενβενίστε (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Ιστορίες θρησκευτικής μεταστροφής. Προβλήματα πηγών, ζητήματα ιστοριογραφίας.

29 Απριλίου
Paolo Favero (University College London)

‘Italiani Brava Gente’ (Italians good people): reflections on myths, nationhood and entertainment in contemporary Italian public culture.

6 Μαΐου
Γιώργος Πλακωτός (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Ιερή Εξέταση και Εβραίοι στην πρώιμη νεότερη Βενετία.

13 Μαΐου
Γιάννης Σμαρνάκης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Αναγέννηση και Βυζάντιο: Το παράδειγμα του Πλήθωνα.

20 Μαΐου
Martin
Holbraad (University College London)
«Patria o muerte: Επανάσταση και αυτοθυσία στην Κούβα»


10 Οκτωβρίου
Χάρης
Μεσσής (École des Hautes Études en Sciences Sociales)
Ανθρωπολογία και ιστορία: προβλήματα και προϋποθέσεις της μελέτης του κοινωνικού φύλου στο Βυζάντιο.

17 Οκτωβρίου
Φιλαρέτη Κώτση (École Normale Supérieure – Lyon)

Η μαγεία του άβατου. Μια ανθρωπολογική προσέγγιση ενός γυναικείου προσκυνήματος στο Άγιο Όρος.

24 Οκτωβρίου
Σταυρούλα Τσιπλάκου (Πανεπιστήμιο Κύπρου)

Εναλλαγή και μείξη κωδίκων σε συνθήκες γλωσσικής επαφής.

31 Οκτωβρίου
Ανδρέας Λυμπεράτος (Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών)

Άρθρωση και υποδοχές της εθνικής ιδεολογίας στη Φιλιππούπολη του 19ου αιώνα.

21 Νοεμβρίου
Ευρυδίκη Σιφναίου (Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών)

Εκδοχές της αστικής καθημερινότητας στη Λέσβο των αρχών του 20ού αιώνα.

28 Νοεμβρίου
Άννα Καρακατσούλη (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

Εκδότες, συγγραφείς και επιχειρήσεις: Η εκδοτική ιστορία του Βιβλιοπωλείου της Εστίας (1885-2006).

5 Δεκεμβρίου
Κώστας Ράπτης (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

Οικογενειακοί δεσμοί και κοινωνικές πρακτικές: Η κεντροευρωπαϊκή αριστοκρατία σε μετάβαση (ύστερος 19ος-πρώιμος 20ός αι.).

5 Μαρτίου
Βαγγέλης Καραμανωλάκης (Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας)

Η τυραννία του παρελθόντος. Πανεπιστήμιο και Ιστορία 1837 – 1940.

12 Μαρτίου
Μαρία Δαμηλάκου (Ιόνιο Πανεπιστήμιο)

Εργασία, διαμαρτυρία και συσχετισμοί εξουσίας στο λιμάνι του Μπουένος Άιρες 1880-1940.

19 Μαρτίου
Μαρία Παπαθανασίου (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

Εργασία και κοινωνία στην ύπαιθρο των ανατολικών Άλπεων (19ος – πρώτες δεκαετίες του 20ού αι.).

9 Απριλίου
Ι. Λάμπρου (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

Ψυχαναλύοντας τον Ηρακλή ως μοντέλο για τις ανδρικές σπουδές και τη θεωρία του κινηματογράφου.

16 Απριλίου
Γιάννης Παπαθεοδώρου (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)

“Το σκοινί του Πατριάρχη” (1872): Επετειακή ποίηση και δημόσιες τελετουργίες.

7 Μαΐου
Angela C. Glaros (University of Illinois)

Soundscapes of Tradition: Singing Gender in Skyros.

14 Μαΐου
Νικόλας Κοσματόπουλος (Πανεπιστήμιο Ζυρίχης)

Κριτική ματιά στη σύγχρονη παραγωγή γνώσης των ‘εμπειρογνωμόνων’: Η κατασκευή του επαγγελματικού πεδίου των ‘ειρηνοποιών’ σε Λίβανο και Ελβετία.

4 Ιουνίου
Κατερίνα Παπακωνσταντίνου (Ιόνιο Πανεπιστήμιο)

Οργανώνοντας την ιστορική πληροφορία: συγκρότηση και διαχείριση βάσης δεδομένων για την ελληνική ναυτιλιακή ιστορία.


11 Οκτωβρίου
Έφη Κάννερ (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

Εξαστισμός, κοινωνικά δίκτυα και ταυτότητες φύλου στις ελληνόφωνες κοινότητες των Βαλκανίων (19ος-αρχές 20ού αιώνα): Η περίπτωση της Σωτηρίας Κλεομένους –Αλιμπέρτη.

25 Οκτωβρίου
Εύη Ολυμπίτου (Ιόνιο Πανεπιστήμιο)

Καταδυτικό σκάφανδρο και κοινωνική αλλαγή στην Κάλυμνο του 19ου αιώνα.

1 Νοεμβρίου
Μαρίνος Σαρηγιάννης (Πανεπιστήμιο Κρήτης)

Περιθωριακές ομάδες στην οθωμανική Κωνσταντινούπολη.

15 Νοεμβρίου
Χρήστος Λάνδρος (Γενικά Αρχεία του Κράτους, Σάμος)

«Ο ένθερμος υπέρ των φώτων ζήλος των Σαμίων’: Η εκπαίδευση στη Σάμο στα μέσα του 19ου αι..

22 Νοεμβρίου
Ηλέκτρα Μπάδα (Πανεπιστήμιο Napier Εδιμβούργου)

Επιτέλεση και ταυτότητα των ελλήνων Ρομά: το βίντεο στην εθνογραφική έρευνα.

6 Δεκεμβρίου
Ανδρέας Ιωαννίδης (Εθνική Πινακοθήκη – Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών)

Η γλώσσα της τέχνης.

7 Μαρτίου
Ανδρονίκη Διαλέτη (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Querelle des femmes: Μία μορφή πρώιμου φεμινισμού στα τέλη της Αναγέννησης;.

14 Μαρτίου
Αντωνία Διάλλα (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Η ‘αυτοκρατορική στροφή’ στη μελέτη της ρωσικής ιστορίας.

21 Μαρτίου
Άντα Χατζηγεωργίου (Πανεπιστήμιο Κρήτης)

“Έλληνες Πόντιοι” από την (πρώην) Σοβιετική Ένωση. Εκφράσεις της ταυτότητας και της κοινωνικοποίησης στην Ελλάδα.

18 Απριλίου
Ανδρέας Νοταράς (École des Hautes Études)

Οι Ρωμιοί της Νότιας Ρωσίας στο σύντομο αιώνα των άκρων. Η διαρκής αναδιαπραγμάτευση μιας αδιαπραγμάτευτης συλλογικής ταυτότητας.

25 Απριλίου
Φωτεινή Τσιμπιρίδου (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)

Οριενταλισμός και Ανθρωπολογία. Πολιτική και πολιτικές στις Ανατολικές Σπουδές.

2 Μαΐου
Αλίκη Αγγελίδου (Πάντειο Πανεπιστήμιο)

Κάνοντας επιτόπια στους “γείτονες”: Κοινωνικοί μετασχηματισμοί και ταυτότητες σε ένα μετα-κομμουνιστικό βουλγαρικό χωριό.

9 Μαΐου
Λουκής Χασιώτης (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)

Η παιδική ηλικία στην υπηρεσία της ιδεολογίας: ο λόγος περί ‘παιδοφυλάγματος’ και ‘παιδομαζώματος’ στην εμφυλιακή και μετεμφυλιακή Ελλάδα.

22 Μαΐου
Jane Cowan (University of Sussex)

Letters to the League of Nations.

23 Μαΐου
Luisa
Passerini (Πανεπιστήμιο Τορίνο)
History’s Debt to Anthropology.

30 Μαΐου
Patrick Joyce (
University of Manchester)
Cultural history and the necessity of social history.


12 Οκτωβρίου
Δάφνη Τραγάκη (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

‘Εξανθρωπίζοντας τις μάζες’: πεφωτισμένοι διανοούμενοι και η μουσική του ‘λαού’.

26 Οκτωβρίου
Κώστας Κανάκης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Η αμήχανη σχέση γνωστικών και κοινωνικών παραγόντων στη γλωσσολογία: θεωρητικά και μεθοδολογικά ζητήματα.

2 Νοεμβρίου
Ρένα Λουτζάκη (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

Για μια θέση στον κύκλο του χορού: γυναικείοι ανταγωνισμοί και αγώνας για γόητρο.

16 Νοεμβρίου
Ελευθερία Ζέη (Πανεπιστήμιο Πατρών)

Νύχτα και αστικές δομές στα νεότερα χρόνια: η περίπτωση του βενετοκρατούμενου Xάνδακα (15ος-17ος αιώνας).

23 Νοεμβρίου
Ήβη
Δασκαλάκη (University of London)
‘Ποιοι είναι ‘αληθινοί’ τσιγγάνοι; Οι έλληνες τσιγγάνοι!’ Παιδιά και διαπραγμάτευση της διαφορετικότητας στο ‘περιθώριο’ του σχολείου.

30 Νοεμβρίου
Μαρία-Χριστίνα Χατζηιωάννου (Ινστιτούτο Νεοελληνικών Ερευνών/ΕΙΕ)

Βιογραφώντας τον επιχειρηματία: πρόσωπα και παραδείγματα.

1 Μαρτίου
Δημήτρης Πλάντζος (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου)

Η αντι-ουμανιστική προοπτική της Κλασικής Αρχαιολογίας.

8 Μαρτίου
Σίσσυ Θεοδοσίου (ΤΕΙ Ηπείρου)

Πέρα από την οριακότητα: Γύφτοι Μουσικοί και γλέντια στα ελληνο-αλβανικά σύνορα.

15 Μαρτίου
Ρόζα Βασιλάκη (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)

Ιδεολογικές προσλήψεις του φύλου στην περίοδο Μεταξά. Μνήμη και προφορική ιστορία.

22 Μαρτίου
Μάνος Σαββάκης και Μανόλης Τζανάκης (Πανεπιστήμιο Κρήτης)

Αφηγηματικές Πρακτικές και διαδικασίες ανασυγκρότησης της βιογραφικής ρήξης και του ιδρυματισμού.

29 Μαρτίου
Ευριδίκη Σιφναίου (Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών)

Οι Έλληνες στην πολυεθνική Οδησσό στα τέλη του 19ου αι..

5 Απριλίου
Suraiya
Faroqhi (Πανεπιστήμιο Μονάχου)
Studies on Ottoman Women.

10 Μαΐου
Δημήτρης Σταματόπουλος (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)

Ο Αρμενόπουλος στα Βαλκάνια: εκκλησιαστικό δίκαιο και η διάκριση δημόσιου – ιδιωτικού χώρου.

24 Μαΐου
Γιώργος Αγγελόπουλος (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)

Ο έρωτας του μπακλαβά και της Ναζλί: ο επαναπροσδιορισμός της ετερότητας στην ελληνική κοινωνία.


14 Οκτωβρίου
Marie Eliz Handman (Laboratoire d’ Anthropologie Sociale,
Γαλλία)
Είναι η Πορνεία μια Εργασία; Μια Συγκριτική Προσέγγιση.

20 Οκτωβρίου
Έφη Δελμούζου (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου)

Επανεξετάζοντας τη Διαδικασία Ιατρικοποίησης.

3 Νοεμβρίου
Μαρίνα Ρεϊτζάκη (Εθνολόγος)

Οι ‘Συντρόφισσες’ στα Μαστιχοχώρια της Χίου: Γυναικείες Εικόνες και Ανδρική Ποιητική.

10 Νοεμβρίου
Κωνσταντίνος Γούνης (Πανεπιστήμιο Κρήτης)

Άστεγοι, Ψυχιατρική και Νέες Μορφές Ελέγχου.

24 Νοεμβρίου
Ιωάννης Μάνος (Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης)

Η Πολιτικοποίηση του Πολιτισμού και η Πολιτική των Ταυτοτήτων στην Περιοχή της Φλώρινας.

1 Δεκεμβρίου
Στυλιανή Σουβατζή (Αρχαιολόγος)

Αρχαιολογία και Ανθρωπολογία: Αμοιβαίες Εξαρτήσεις.

15 Δεκεμβρίου
Δημήτρης Φωτιάδης (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)

Η Ευρωπαϊκή Προϊστορία στα Τέλη του 18ου αιώνα και η Ιδεολογία της Προϊστορικής Αρχαιολογίας Σήμερα: Μια Αντι-ιστορικιστική Προσέγγιση.

2 Μαρτίου
Λιόπη Αμπατζή (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Το κέρασμα στα μπαρ με κονσομασιόν: διαχείριση του μη ανεκτού.

9 Μαρτίου
Κατερίνα Ροζάκου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Εθελοντισμός και λόγος περί ανιδιοτέλειας. Η εθελοντική εργασία των μεταναστών και προσφύγων.

16 Μαρτίου
Thomas W. Gallant (
Πανεπιστήμιο York)
Murder on Black Mountain : A Nineteenth Century Murder Mystery Solved?

23 Μαρτίου
Sarah Green (University of
Μanchester)
Μορφοκλασματική ιστορία: εμφάνιση, εξαφάνιση και επανεμφάνιση των Βαλκανίων.

30 Μαρτίου
Αγάπη Αμανατίδη (Πανεπιστήμιο Αδελαΐδας)

Η τράτα: σατυρική επιτέλεση της σκυριανής αποκριάς.

6 Απριλίου
Μαρία Ρεντετζή (ΕΜΠ)

Εξετάζοντας το εργαστήριο φυσικών επιστημών μέσα από την προοπτική του φύλου: η περίπτωση του Ινστιτούτου Ερευνας του ραδίου στη μεσοπολεμική Βιέννη.

13 Απριλίου
Λενιώ Μυριβήλη (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Επιτελεστικότητα, διαδραστικότητα και η έννοια της δυνητικής πραγματικότητας. Η περίπτωση του μουσείου.

20 Απριλίου
Πηνελόπη Παπαηλία (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Πλάνα αρχείου. Το μηντιακό συμβάν και η μνήμη της τεχνολογίας.

11 Μαΐου
Μήτσος Μπιλάλης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

‘Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό μου σπίτι’: μεταμφιέσεις του έθνους στις προσωπικές σελίδων ελλήνων χρηστών του Internet (1995-2003).

25 Μαΐου
Κ
ira Kaurinkoskicole Française dAthènes)
Μετανάστευση από την Ουκρανία στην Ελλάδα Ουκρανών και παλιννοστούντων Ελλήνων μετά την περεστρόικα: σκέψεις για τη διαδικασία μετανάστευσης και τις συλλογικές ταυτότητες.

1 Ιουνίου
Γεωργία Κρέτση (Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βερολίνου)

Η πολιτική ενοχοποίηση της οικογένειας. Κρατικές στρατηγικές και συλλογική εμπειρία στην Αλβανία.


17 Μαρτίου
Μιχάλης Βαρλάς (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού)

Φαντάσματα Κοινοτήτων: Καταγραφή και Κοινωνική Οργάνωση στα Μαστιχοχώρια της Χίου στην Καμπή προς τον 18ο Αιώνα.

30 Μαρτίου
Γιώργος Τζεδόπουλος (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού)

Συνέχειες και Νεωτερικά Στοιχεία στην Διεκδίκηση Αιτημάτων στην Οθωμανική Αυτοκρατορία (16ος –19ος αιώνας).

21 Απριλίου
Ελένη Γκαρά (Πανεπιστήμιου Αιγαίου)

Βαλκάνιοι χριστιανοί στο ιεροδικείο: Η χρήση ενός ισλαμικού θεσμού από τους μη μουσουλμάνους υπηκόους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

28 Απριλίου
Βασιλική Γιακουμάκη (Πάντειο Πανεπιστήμιο)

Από την ‘πολιτισμική οικειότητα’ στην ‘πολιτισμική αυτάρκεια’. Εθνογραφικά στιγμιότυπα από τον ελληνικό χώρο κατά τη δεκαετία του 90 έως σήμερα.

29 Απριλίου
Έλια Πετρίδου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Η Έβγα της Γειτονιάς: Ανθρωπολογικές Προσεγγίσεις στο Χώρο.

5 Μαΐου
Ιωάννα Λαλιώτου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Μετανάστευση και πολιτισμικές καταγραφές στον Μεσογειακό χώρο.

12 Μαΐου
Αίγλη Μπρούσκου (Κολέγιο Ανατόλια, Θεσσαλονίκη)

Η διαχείριση της γονεϊκότητας: Ο κόσμος του βρεφοκομείου στην Ελλάδα του 20ού αιώνα.

19 Μαΐου
Κλειώ Γκουγκουλή (Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα)

Παιχνίδι, σχολικός χώρος και έμφυλοι ανταγωνισμοί.

20 Μαΐου
Christine Delphy (ENS-LSH. Et CNRS, Lyon)

Race and gender in post-colonial France: The headscarf and the rejection of Islam.

25 Μαΐου
Jinxia
Dong (Πανεπιστήμιου Πεκίνου)
Sport, Gender and Society in China.

2 Ιουνίου
M. Σηφιανού (Πανεπιστήμο Αθηνών)

Διαπολιτισμική επικοινωνία: ευγένεια και έμμεσος λόγος.

9 Ιουνίου
Δημήτρης
Θεοδοσόπουλος (Bristol University)
Όταν οι Έλληνες Σκέπτονται τους Τούρκους.


Αθηνά Αθανασίου
“Performing the Body of the «Demos,» Reckoning the Time of the «Ethnos»: Fields of Modern Greek Biopolitical Dystopias.

Αστρινάκη Ράνια
Η κοινωνική συγκρότηση του χώρου: ο χώρος ως συστατικό στοιχείο των κοινωνικών σχέσεων στις ορεινές κοινότητες της Δ. Κρήτης.

19 Φεβρουαρίου
Λεωνίδας Οικονόμου (Πάντειο Πανεπιστήμιο)
Ανθρωπολογικές Προσεγγίσεις της Σχολής του Σικάγου.

26 Φεβρουαρίου
Ποθητή Χατζαρούλα (Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Φλωρεντίας)
H Κοινωνική Διάσταση της Ντροπής.

6 Μαρτίου
Λόης Λαμπριανίδης (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)

Μόχθος και Προκοπή. Αλβανοί Μετανάστες στη Θεσσαλονίκη.

20 Μαρτίου
Αλεξάνδρα Μπακαλάκη (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο)

Ο φόβος της Κλοπής και της Διάρρηξης.

26 Μαρτίου
Κώστας Γιαννακόπουλος (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Κουδούνι χωρίς όνομα: Συγγένεια και Σεξουαλικότητα.

2 Απρίλιου
Βασιλική Κράββα (Goldsmith’s, University of London)

“Πες μου τι τρως να σου πω ποιος είσαι”. Τροφή και Ταυτότητα των Εβραίων της Θεσσαλονίκης.

7 Απριλίου
Ελπίδα Ρίκου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Τρίτη 8 Απριλίου
Daniel Miller (University College of London) 
How it feels as an Indian woman to wear a sari.

14 Μαΐου
Ρίκυ Βαν Μπουσχότεν (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Τα Παιδιά του Εμφυλίου: Μια Ανθρωπολογική Προσέγγιση.

21 Μαΐου
Βασιλική Χρυσανθοπούλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Εντόπιο και Παγκόσμιο στη Μελέτη της Ελληνικής Διασποράς.

28 Μαΐου
Δήμητρα Μαδιανού (Πάντειο Πανεπιστήμιο)

“Στο πρόσωπο του άνδρα μου εμένα βλέπουν”: το ‘δημόσιο’ και το ‘ιδιωτικό’ ως τόποι κατασκευής της έμφυλης ταυτότητας.


10 Οκτωβρίου
Φωτεινή Τσιμπιρίδου (Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης)

Μια Εθνογραφική Προσέγγιση των «Πολιτιστικών» Παρεμβάσεων στη Θράκη. Ή Πειραματικές προσεγγίσεις του ‘πολιτισμού’ στη Θράκη.

17 Οκτωβρίου
Έλια Πετρίδου ( University College London)

Ή φετάν ή επί φετάς: Φέτα, Υλικός Πολιτισμός και Εθνική Ταυτότητα.

24 Οκτωβρίου
Ελένη Παπαγαρουφάλη ( Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Δωρητές Οργάνων/ Σώματος: Η Εμπειρία μιας Δυνητικής Ταυτότητας.

7 Νοεμβρίου
Κώστας Γκούνης (Πανεπιστήμιο Κρήτης)

Άστεγοι Πολίτες στη Νέα Υόρκη και Νέοι Μηχανισμοί Πειθαρχίας τους.

14 Νοεμβρίου
Αγγελική Αθανασοπούλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

«Γκιόσα»: Τροφή και Συμβολική Συγκρότηση της Ταυτότητας σε ένα Αρβανίτικο Χωριό της Αργολίδας.

21 Νοεμβρίου
Χριστίνα Βλαχούτσικου / Εύα Καλπουρτζή (Ακαδημία Αθηνών)

Οικογενειακές σχέσεις και αστικός χώρος: Η περίπτωση ενός Αθηναικού προαστίου.

28 Νοεμβρίου
Πάνος Πανόπουλος (Πανεπιστήμιο Κρήτης)

Εθνογραφία του Ήχου.

5 Δεκεμβρίου
Mάκης Μακρής (Πάντειο Πανεπιστήμιο)

“Τι είναι η Πατρίδα μας”: Εθνοτικές Αντιλήψεις των Ελλήνων του Σουδάν.

12 Δεκεμβρίου
Ελεάννα Γιαλούρη ( University College London)

Η Αισθητική του «Ιερού» και η Ακρόπολη της Αθήνας.

13 Δεκεμβρίου
Βασιλική Χρυσανθοπούλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Πρώιμες Μορφές Παγκοσμιοποίησης: Δίκτυα Επικοινωνίας στην Ελληνική Υπερπόντια Μετανάστευση στις Αρχές του 20ου αιώνα.

27 Φεβρουαρίου
Φανή Κεραμίδα (Πανεπιστήμιο Sussex)

Προσωπικές ιστορίες Πόντιων μεταναστών: Η χρήση της βιογραφικής προσέγγισης στην ανθρωπολογία της μετανάστευσης.

Τετάρτη 6 Μαρτίου
Γιώργος Αγγελόπουλος (Πάντειο Πανεπιστήμιο)

Πολιτικές πρακτικές και πολυπολιτισμικότητα: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης, ‘Πολιτιστικής Πρωτεύουσας 1997’.

27 Μαρτίου
Βλαχούτσικου Χριστίνα (CYIA) και Εύα Καλπουρτζή (Πάντειο Παν/μιο)

Οικογενειακές σχέσεις και αστικός χώρος: Η περίπτωση ενός αθηναϊκού προαστίου.

Τετάρτη 3 Απριλίου
Ρίκα Μπενβενίστε (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Ιστορική Ανθρωπολογία της Μεσαιωνικής Δύσης: Το σώμα ως τόπος του ‘Υπερφυσικού’.

10 Απριλίου
Ρίτσα Δέλτσου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Ο ‘ελληνικός πολιτισμός’ και η ‘ευρωπαϊκή ενοποίηση’: Αντιλήψεις και πρακτικές.

24 Απριλίου
Γιούτα Λαούτ- Μπάκα (Παν/μιο Ζυρίχης)

Πολιτισμικές αντιπαραθέσεις σε διαπολιτισμικούς γάμους: Το παράδειγμα ελληνο-γερμανικών οικογενειών στην Αττική.

15 Μαΐου
Μάχη Οικονόμου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Άνθρωποι του βουνού: Οικονομικές δραστηριότητες και συγγενειακή δομή στις ορεινές κοινότητες του Κιθαιρώνα.

22 Μαΐου
Βάσω Ψυμούλη (Γενικά Αρχεία του Κράτους, ΓΑΚ)

Σούλι και Σουλιώτες: Κοινωνικά, οικονομικά και δημογραφικά δεδομένα.


14 Μαρτίου
Έφη Πλεξουσάκη (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Ενδο-οικογενειακές Συγκρούσεις: Η Διαπραγμάτευση της Εθνοτικής Ταυτότητας στη Δ. Θράκη.

21 Μαρτίου
Αιμίλιος Τσεκένης ( Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Θρησκευτική Τελετουργία και Πολιτική Συγκρότηση σε ένα Βασίλειο του Καμερούν.

28 Μαρτίου
Πηνελόπη Παπαηλία (University of Michigan)

“Ο Εκλεκτός του Los Angeles”: Φύλο, ‘Ελληνικότητα’ και Χρήμα στα Απομνημονεύματα ενός “Μετανάστη”.

4 Απριλίου
Βενετία Καντσά (London School of Economics)

“Είμαι δεν Είμαι”: Μια Συζήτηση για το Φύλο, την Επιθυμία και την Ταυτότητα.

2 Μαΐου
Βασιλική Χρυσανθοπούλου (Παν/μιο Αιγαίου)

Πρώϊμες Μορφές Παγκοσμιοποίησης: Δίκτυα Επικοινωνίας στην Ελληνική Υπερπόντια Μετανάστευση στις Αρχές του 20ου αιώνα.

9 Μαΐου
Κώστας Γκούνης (Παν/μιο Κρήτης)

Άστεγοι Πολίτες στη Νέα Υόρκη και Νέοι Μηχανισμοί Πειθαρχίας τους.

16 Μαΐου
Mάκης Μακρής (Πάντειο Παν/μιο)

“Τι είναι η Πατρίδα μας”: Εθνοτικές Αντιλήψεις των Ελλήνων του Σουδάν.

23 Μαΐου
Ελεάνα Γιαλούρη ( Πανεπιστήμιο Westminster)

Η Αισθητική του «Ιερού» και η Ακρόπολη της Αθήνας.