Εισηγήσεις δημοσιευμένες σε Πρακτικά Συνεδρίων μετά από κρίση
- Καραγιάννη, Ε. (2011) Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις- Προγράμματα και παροχές για τους ΥΨΙΜ (Υψηλών Ικανοτήτων Μαθητές). Στο Ε. Παπάνης και Π. Γιαβρίμης (Επιμ.), Πρακτικά του Διεθνούς Συνεδρίου: «Έρευνα, Εκπαιδευτική Πολιτική & Πράξη στην Ειδική Αγωγή», Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης 8-10 Οκτωβρίου 2010, σ.σ 316-329. ISBN: 978-960-7475-48-0.
- Καραγιάννη, Ε. (2016). Σχεδιασμός Αναλυτικών προγραμμάτων και Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας για Μαθητές Υψηλών Ικανοτήτων (ΥΨΙΜ). Στο Γ. Παπαδάτος, Στ. Πολυχρονοπούλου, Α. Μπαστέα (επιμ.). Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης, 02-05 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011, β’ τόμος (σ.σ 103-113). Αθήνα: ΕΚΠΑ,
- Καραγιάννη, Ε., Κλαδάκης , Ι. (2012). Συνεργασία και αλληλεπίδραση μεταξύ των δασκάλων. Στο Αθ. Παπάς (επιμ.) Πρακτικά του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.), 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο, «ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΛΛΙΣΤΟΝ ΕΣΤΙ ΚΤΗΜΑ ΒΡΟΤΟΙΣ: ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ» 5-7 Οκτωβρίου 2012. Αθήνα: ΕΛΛΙΕΠΕΚ. ΙSSN 1790-8574. Ανακτημένο και διαθέσιμο στο: http://www.elliepek.gr/documents/6o_synedrio_eisigiseis/6th_conference_program.pdf
- Καραγιάννη, Ε. (2013). Ψυχολογικά και κοινωνικοσυναισθηματικά προβλήματα της παιδικής ηλικίας των Υψηλών Ικανοτήτων παιδιών. Στο Χ. Μπαμπούνης (επιμ.) Πρακτικά του Συνεδρίου «Παιδική ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές διαστάσεις» (σ.σ 1208-1213). Αθήνα: ΕΚΠΑ. ISBN: 978-960-466-143-5
- Καραγιάννη, Ε & Ρουσσάκης, Ι. (2015). Ανατομία και Διαχείριση των συγκρούσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα: Θεώρηση, διερεύνηση και πρακτικές». Στο Γ. Παπαδάτος, Στ. Πολυχρονοπούλου, Α. Μπαστέα (επιμ.) Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών της Εκπαίδευσης (σ.σ 547-558). Αθήνα: ΕΚΠΑ.
- Παπαδοπούλου, Ε., Καραγιάννη, Ε., Κουτίδου, Ε., Καρναβάς, Β., Καπετανάκης, Ι. (2017). Η Μαθητική Διαρροή στην ελληνική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση – Περίοδος αναφοράς 2013-2016. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα. Θεωρία και πράξη. Αναζητώντας το ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο» (σ .σ 381-389) http://www.ekedisy.gr/praktika-2ou-panelliniousynedriou. ISBN: 978-618-83517-1-4
- Καραγιάννη, Ε. (2022) Στερεότυπες Κοινωνικές Αναπαραστάσεις των μαθητών της Στ’ τάξης του δημοτικού σχολείου σχετικά με τις Ατομικές ελευθερίες: Η περίπτωση του μαθήματος της Ιστορίας. Πρακτικά ΙΣΤ΄ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ: Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο, (2019) Βόλος (ISBN 978-960-9439-78-7).
- Karagianni, E. (2020) Analogies as a tool for creativity in history teaching. Talent Education 2020 Conference proceedings–On-line, Slovenia. https://www.talenteducation.si/en/library/
Δημοσιεύσεις ως μέλος Επιστημονικών και Ερευνητικών Ομάδων στο πλαίσιο Αναπτυξιακών και Ευρωπαϊκών Έργων
- Καραγιάννη, Ε. (2015). Πρόγραμμα Σπουδών της Ιστορίας της Γ’ τάξης Δημοτικού σχολείου. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Π.Σ της Ιστορίας στα πλαίσια της Πράξης: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών» με κωδικό ΟΠΣ 295450 (ΕΣΠΑ 2007-2013). Αθήνα.
- Kourbetis, V., Gelastopoulou, M., Spanaki, A., Karagianni, E., Roussakis, Y. (2015) School Leadership Policy Action Plan for Equity and Learning (Greece). European Policy Network on School Leadership (EPNoSL) (EAC/42/2010) [Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την Εκπαιδευτική Ηγεσία] (3d Period)..
- Καραγιάννη, Ε. (2015) Τεύχος μελέτης εξειδίκευσης μεθοδολογίας, ανάπτυξης προδιαγραφών και μεθοδολογίας επιλογής των σεναρίων των εκπαιδευτικών για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης ανά γνωστικό αντικείμενο για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο γνωστικό αντικείμενο «Διαθεματική ομάδα (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση)». Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Μελέτη εξειδίκευσης μεθοδολογίας, ανάπτυξης προδιαγραφών και μεθοδολογίας επιλογής των σεναρίων των εκπαιδευτικών για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο «Διαθεματική Ομάδα» για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα πλαίσια της Πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» (ΕΣΠΑ 2007-2013). Αθήνα. Διαθέσιμο στο: http://aesop.iep.edu.gr/sites/default/files/diathematiki_omada_de.pdf
- Ε. Παπαδοπούλου, Ε. Καραγιάννη, Β. Καρναβάς, Ε. Κουτίδου, Ι. Καπετανάκης (2017) Έρευνα-Μελέτη με τίτλο : «Η μαθητική διαρροή στην ελληνική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση – Περίοδος αναφοράς 2013-2016». Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ): Παρατηρητήριο Μαθητικής Διαρροής. Διαθέσιμο στο:
http://www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Paratiritirio/2017/Mathiti ki_Diarroi_Ereyna_2013-2016_Paratiritirio_Mathitikis_Diarrois.pdf
ISBN 978-618-80089-5-3 (PDF)
- Καραγιάννη, Ε. (2021). Εκπονήτρια για την παραγωγή προγραμμάτων καλλιέργειας δεξιοτήτων στο πλαίσιο του ΠΕ5 «Εκπόνηση επιμορφωτικού – Υποστηρικτικού υλικού» του Υποέργου 1 της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων» με κωδικό ΟΠΣ 5092064 (ΑΝΑΘΕΣΗ: αρ. πρωτ. 5749/07-05-2021/Απόσπασμα Πρακτικού 24/06-05-2021 του ΙΕΠ. ΑΔΑ: ΡΞ2ΒΟΞΛΔ-ΜΝΘ και αρ. πρωτ. 5572/28-04-2021/Απόσπασμα Πρακτικού 23/28-04-2021 του ΙΕΠ. ΑΔΑ: 9ΞΤΗΟΞΛΔ-ΦΣ5).
Τίτλοι Προγραμμάτων:
Α. Μνήμη και δημοκρατία: αξιοποίηση ενός τόπου ιστορικής μνήμης και καλλιτεχνικής δημιουργίας στη δημοκρατική παιδεία
Β. Έμφυλες Διακρίσεις και βία στα Μ.Μ.Ε και στην Τέχνη
- Καραγιάννη, Ε. (2021). Εκπονήτρια και επιμορφώτρια στο πλαίσιο των Πράξεων: «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS:5035542 και «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS:5035543 του ΙΕΠ για το διδακτικό αντικείμενο της Ιστορίας του Δημοτικού Σχολείου (Σύμβαση με Αρ. Πρωτ.: 1357/12-02-2021. ΑΔΑ: 6Δ94ΟΞΛΔ-4ΣΩ) με αντικείμενο :
ι. Τεχνικές Προδιαγραφές Εκπόνησης Εκπαιδευτικού Πακέτου για υπάρχοντα Προγράμματα Σπουδών της Ιστορίας δημοτικού (MIS: 5035542)
ιι. Εκπόνηση Επιμορφωτικού Υλικού για υπάρχοντα Προγράμματα Σπουδών της Ιστορίας δημοτικού – (MIS: 5035543)
ιιι. Έργο Επιμόρφωσης (Επιμορφώτρια Α´)
ιν. Μετασχηματισμός Επιμορφωτικού Υλικού των νέων Προγραμμάτων Σπουδών σε Μαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (MOOC- Massive Online Open Course),
ν. Επικαιροποίηση του Προγράμματος Σπουδών και του Οδηγού Εκπαιδευτικού του γνωστικού αντικειμένου Ιστορία (Δημοτικό) με βάση την ανάθεση από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΕΠ με θέμα «Ανάθεση επικαιροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών και των Οδηγών Εκπαιδευτικού χωρίς κόστος για τον φορέα» (Απόσπασμα Πρακτικού 10/25- 02-2021) τα οποία αρχικά εκπονήθηκαν στο πλαίσιο της Πράξης «Νέο Σχολείο».
Δημοσιεύσεις σε Επιστημονικά Περιοδικά με κριτές
- Καραγιάννη, Ε. (2018). H ανάδυση της έννοιας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, από τις κοινωνικές αναπαραστάσεις των μαθητών της Στ’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου, στο πλαίσιο του μαθήματος της ιστορίας. Το βήμα των Κοινωνικών Επιστημών ΤΟΜΟΣ ΙΗ΄, Τεύχος 70 Ειδικό τεύχος: Αφιέρωμα στη Μνήμη Πανταζή Τερλεξή Φθινόπωρο 2018. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
- Κaragianni., E. et Cavoura, T. (2022). Représentations de la coexistence des statues historiques et d’œuvres d’art dans un endroit militaire. Éducation & Didactique, XX(X), XXXX. Rennes : Presses universitaires de Rennes
- Καραγιάννη, Ε. (2022) (Υπό δημοσίευση) Αξίες και συναισθηματικά στοιχεία στις Κοινωνικές Αναπαραστάσεις των μαθητών/τριών της Στ’ δημοτικού σχολείου για τους αγωνιστές του 1821 στο μάθημα της ιστορίας. Μέντορας. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.