Learning outcomes:
General Competences:
Delivery: | Face-to-face teaching | |
Use Of Information And Communications Technology : | Lectures are supported by uploaded material. Handoutsare mainly elaborations on special issues presented in the lectures. | |
Teaching Methods: | Activity | Semester workload |
Lectures | 39 | |
Reading of classic texts | 30 | |
Reading of secondary sources | 60 | |
Library and internet research | 15 | |
Lecture notes development and final exam preparation | 30 | |
Final exam | 3 | |
Course total
|
177 | |
Student Performance Evaluation: |
Συγγράμματα του μαθήματος
R.L. Heilbroner Οι Φιλόσοφοι του Οικονομικού Κόσμου, Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα 2000
Screpanti E.and Zamagni S. (2004) Η Ιστορία της Oικονομικής Σκέψης-Ενιαίο, Αθήνα, Εκδόσεις Τυπωθήτω
Roger E. Backhouse: Η Εξέλιξη της Οικονομικής Σκέψης από την Αρχαία Ελλάδα μέχρι σήμερα, Εκδόσεις Κριτική.
Βασιλάκης Δ., Γιαρδόγλου Δ., Ζουμπουλάκης Μ.,Καρανάτσης Κ., Κατσελίδης Γ., Κορατζάνης Ν. ,Κουτσομπίνας Θ., Μανιούδης Μ., Μεραμβελιωτάκης Γ., Μιχαηλίδης Π., Μιχολοπούλου Σ., Μπέλλας-Χατζηγεώργης Χ.-Σ., Μυλωνάκης Δ., Πατρώνης Β., Τζωρτζές Σ. (2022) Ιστορία της Οικονομικής Σκέψης, (επιμ. Ζουμπουλάκης Μ., Μυλωνάκης Δ., Πατρώνης Β. Αθήνα, Εκδόσεις Μπένου
Συμπληρωματική βιβλιογραφία
Σταύρος Α. Δρακόπουλος Σ. και Καραγιάννης Α. (2004), Ιστορία της Οικονομικής Σκέψης, Αθήνα, Εκδόσεις Κριτική
School:
Academic Unit:
Level of studies:
Course code:
Semester:
Independent teaching activities
Lectures:
Weekly teaching hours
Credits
Course type:
Prerequisite courses:
Language of instruction and examinations:
Teacher:
Is the course offered to erasmus students:
Course website (URL):
Τρόπος Παράδοσης:
Χρήση Τεχνολογιών, Πληροφορίας & Επικοινωνιών:
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
---|---|
Σύνολο Μαθήματος | 140 |
Διαλέξεις | 40 |
Ασκήσεις στην τάξη | 15 |
Εκπαιδευτική εκδρομή | 10 |
Αυτόνομη μελέτη στην διάρκεια του εξαμήνου | 45 |
Μελέτη προετοιμασίας για τις εξετάσεις | 30 |
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Η αξιολόγηση των φοιτητών/ριών γίνεται μέσω εξετάσεων με ερωτήσεις ανάπτυξης και αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα. Τα κριτήρια είναι προσβάσιμα για τους φοιτητές/ριες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του μαθήματος (e-class).
Follow Us