Ηλεκτρονικές σημειώσεις της διδάσκουσας.
1.Ενισχύουν τις ακαδημαϊκές δεξιότητες στην αγγλική γλώσσα (EAP):
2. Αποκτούν υψηλού επιπέδου Συγγραφικές και Προφορικές Δεξιότητες στα αγγλικά: Μέσα από:
a. Προφορικές παρουσιάσεις στα αγγλικά;
b. Τη συγγραφή επιστημονικού Δοκιμίου (essay writing) και μικτής βιβλιογραφίας (βιβλιογραφικές πηγές γραμμένες στο Λατινικό αλφάβητο [π.χ. αγγλικά, γαλλικά] και βιβλιογραφικές πηγές γραμμένες σε άλλο σύστημα γραφής [π.χ. ελληνικά, αραβικά, κινέζικα, ρώσικα]);
c. Παράφραση, αναδιατύπωση επιστημονικών απόψεων επιστημόνων χωρίς να διολισθαίνουν στο παράπτωμα της λογοκλοπής (plagiarism); d. Συγγραφή Συνοδευτικής Επιστολής (Cover Letter) στα αγγλικά; και
e. Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος (CV) στα αγγλικά.
3. Αποκτούν διαγλωσσικές και διαπολιτισμικές ικανότητές:
Μέσα από τη μελέτη και σύγκριση:
a. Διαφορετικών ύφων γραφής και παρουσίασης στα αγγλικά (π.χ. Βρετανικά και Αμερικάνικα Αγγλικά) έτσι ώστε οι φοιτητές/-τριες να αναπτύξουν διαπολιτισμική ικανότητα των αγγλικών που χρησιμοποιούνται ανά τον κόσμο (Englishes), και
b. Των ακαδημαϊκών και επαγγελματικών δεξιοτήτων στην αγγλική και την ελληνική γλώσα.
Mαθησιακά Aποτελέσματα: Μέσα από μια πληθώρα διδακτικού υλικού, δραστηριοτήτων εντός της αίθουσας διδασκαλίας και ομαδικών εργασιών, το μάθημα αυτό – EAP – επιδιώκει να βοηθήσει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες να αναπτύξουν τις ακαδημαϊκές εκείνες δεξιότητες που απαιτούνται για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες της Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας, όπως περιγράφονται παρακάτω:
Γενικές Ικανότητες:
Τελικός στόχος των Αγγλικών ΙΙΙ (EAP) είναι να μπορούν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να μετακινούνται μεταξύ (τουλάχιστον) δύο διαφορετικών γλωσσικών, πολιτισμικών και επιστημονικών συστημάτων με ευκολία και άνεση – δηλ. από αγγλικά προς ελληνικά και τανάπαλιν, όταν απαιτείται (π.χ. σε προγράμματα Erasmus+, Erasmus Placement και Διεθνή Συνέδρια).
Τρόπος Παράδοσης: | Πρόσωπο με πρόσωπο (δια ζώσης διαλέξεις, ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες εντός της αίθουσας διδασκαλίας). | |
Χρήση Τεχνολογιών, Πληροφορίας & Επικοινωνιών: | Χρήση: Η/Υ, διαδικτύου, μονόγλωσσων, δίγλωσσων και πολύγλωσσων ηλεκτρονικών λεξικών, οπτικοακουστικών μέσων. | |
Οργάνωση Διδασκαλίας: | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις, ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες εντός της αίθουσας διδασκαλίας | 39 | |
Μελέτη διαλέξεων, εργασίες για το σπίτι (homeworks) | 65 | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας | 13 | |
Εκπαιδευτικές επισκέψεις (στη Βιβλιοθήκη) | 3 | |
Συγγραφή και προφορική παρουσίαση εργασίας | 30 | |
Σύνολο Μαθήματος
|
150 | |
Αξιολόγηση Φοιτητών: |
Οι φοιτητές/-τριες έχουν την δυνατότητα να περάσουν το παρόν μάθημα:
|
Ηλεκτρονικές σημειώσεις της διδάσκουσας.
Σχολή:
Τμήμα:
Επίπεδο Σπουδών:
Κωδικός μαθήματος:
Εξάμηνο Σπουδών:
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες
Διαλέξεις:
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας:
Πιστωτικές Μονάδες
Κατηγορία Μαθήματος:
Τύπος Μαθήματος:
Γλώσσα Διδασκαλίας και Εξετάσεων:
Προαπαιτούμενα Μαθήματα:
Διδάσκων/ουσα:
Το Μάθημα προσφέρεται σε Φοιτητές Erasmus:
Ηλεκτρονική διεύθυνση Μαθήματος (URL):
Τρόπος Παράδοσης:
Χρήση Τεχνολογιών, Πληροφορίας & Επικοινωνιών:
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
---|---|
Σύνολο Μαθήματος | 140 |
Διαλέξεις | 40 |
Ασκήσεις στην τάξη | 15 |
Εκπαιδευτική εκδρομή | 10 |
Αυτόνομη μελέτη στην διάρκεια του εξαμήνου | 45 |
Μελέτη προετοιμασίας για τις εξετάσεις | 30 |
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Η αξιολόγηση των φοιτητών/ριών γίνεται μέσω εξετάσεων με ερωτήσεις ανάπτυξης και αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα. Τα κριτήρια είναι προσβάσιμα για τους φοιτητές/ριες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του μαθήματος (e-class).
Ακολουθήστε μας